تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758065
شناسه : 3758065
تاریخ :
۱۹۵ پروژه شاخص در شهرستان دشتی افتتاح و اجرا می‌شود اقتصاد ایران: دشتی- فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت ۱۹۵ پروژه مهم با اعتبار ۹۳۴ میلیارد تومان افتتاح و اجرا خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر جمعه در جمع مردم شهر خورموج ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: علی‌رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، با درایت امامین انقلاب توانسته‌ایم از تمامی پیچ و خم‌های مسیر عبور کنیم، اگر چنین چالش‌هایی در هر نقطه دیگری از جهان رخ می‌داد، بی‌شک آن کشور با مشکلات جدی و اساسی مواجه می‌شد.

وی افزود: اما با این وجود، نظام جمهوری اسلامی ایران، مستحکم‌تر و استوارتر از قبل به مسیر خود ادامه داده و بر چالش‌ها غلبه کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا، طی سه انتخابات گذشته، مردم شهرستان دشتی با حضور گسترده و مشارکت حداکثری، هوشیاری و وفاداری خود به انقلاب را نشان داده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند. این حضور نشان‌دهنده پایبندی عمیق مردم به ارزش‌های نظام و رهبری است.

وی اضافه کرد: تغییر دولت در کشور هیچ‌گونه خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نکرده است.

بحرانی بیان کرد: در هفته دولت، ۱۹۵ پروژه مهم با اعتبار ۹۳۴ میلیارد تومان افتتاح و اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این هفته که با آغاز به کار دولت چهاردهم همزمان شده است، فرصتی است تا همه مدیران با همکاری و همراهی لازم، در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم گام بردارند. چرا که موفقیت دولت، به‌طور مستقیم با موفقیت نظام گره خورده است.

فرماندار دشتی بیان کرد: بحران‌های منطقه‌ای نیز همچنان ادامه دارد؛ به‌ویژه در غزه، که رژیم صهیونیستی به وحشیانه‌ترین شکل ممکن مردم بی‌گناه را به خون کشیده و سعی دارد تا کشور ما را نیز با مشکلاتی روبرو کند، اما همان‌طور که همواره دیده‌ایم، رهبر معظم انقلاب با ترسیم خطوط مستقیم و روشن، مسیری را پیش روی مردم قرار داده‌اند که چشم تمامی ملت به آن دوخته شده و همه از این رهنمودها پیروی می‌کنند.

در پایان، از همه مدیران و مسئولان خواسته شد که تا آخرین روزهای خدمت خود، از هیچ تلاشی جهت خدمت به مردم دریغ نورزند و به‌گونه‌ای عمل کنند که خدماتشان به‌عنوان بخشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به یادگار بماند.