تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758058
شناسه : 3758058
تاریخ :
مسوولان تا آخرین روز مسوولیت خود باید برای مردم کار کنند اقتصاد ایران: بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تا زمانی که مسوولیت دارید باید برای مردم کار کنید، حتی اگر گفتن هفته آینده نیستید بی‌انگیزه نشوید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر جمعه در اولین روز هفته دولت در دیدار مدیران اجرایی با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی‌هایی شهید رئیسی داشتند در هیچکدام از رؤسای جمهور دیده نشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: شهید رئیسی باید الگوی دولتمردان باشد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به خصوصیات شهید رئیسی تصریح کرد: امید به آینده ایران اسلامی، مردمی و در میدان بودن جز خصوصیت‌های این شهید بزرگوار بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تا زمانی که مسئولیت دارید باید برای مردم کار کنید، حتی اگر گفتن هفته آینده نیستید، بی‌انگیزه نشوید.

امام جمعه بجنورد با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: یادمان نمی‌رود که در فتنه ۸۸ چه بلایی سر مملکت آوردند ولی در این مقطع نگاه کنید رقابت‌ها خیلی واقعی بود و در دوم خیلی صریح و شفاف مناظرات برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان گفت: کسی در رأس استان قرار می‌گیرد باید مانند سر مربی یک تیم‌فوتبال ۱۱ نفر باید هماهنگ کنند باید استاندار خراسان شمالی همه مدیران استانی را باهم هماهنگ کند.