تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758056
شناسه : 3758056
تاریخ :
دولت چهاردهم شهیدان رجایی و رییسی را الگوی خدمتگزاری قرار دهد اقتصاد ایران: زرندیه - امام جمعه زرندیه گفت: دولت چهاردهم خدمتگزاری صادقانه و بی منت شهیدان رجایی و رییسی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرندیه با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور شهادت مظلومانه رئیس جمهور و نخست وزیر شهید رجایی و باهنر است، نخستین دولت مکتبی که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور عهده‌دار امور شد.

امام جمعه زرندیه افزود: این دولت در آن سالهای اولیه بحرانی پس از پیروزی انقلاب، بیش‌ترین تلاش و کوشش را برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم از خود نشان داد و تا جایی که جان خویش را در این مسیر فدا کرد و الگو و راه و روش صحیح خدمت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی را برای دولت‌های بعدی ترسیم کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: هفته دولت امسال ویژه‌ترین هفته دولت پس از انقلاب است، چرا که یادآور دومین شهید جمهور شهید رئیسی که به حق شخصیت دومین رجایی شهید را تداعی می‌کند و همزمان با آغاز کار دولت چهاردهم می‌باشد هفته دولت امسال را خاص و ویژه کرده است.

وی ادامه داد- این ویژگی‌های به یادگار مانده از شهیدان جمهور، رسالت خدمت به مردم و حرکت در مسیر انقلاب را بر دولت جدید سنگین‌تر کرده است.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: دولت چهاردهم که با تأیید کامل مجلس شورای اسلامی در این روزها فعالیت خود را آغاز می‌کند باید الگوی خدمت گذاری صادقانه و بی منت شهیدان رجایی و رئیسی را الگوی اقدامات خویش قرار دهد.