تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758041
شناسه : 3758041
تاریخ :
دولت و ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب در صحنه متحد هستند اقتصاد ایران: مشهد- امام جمعه گناباد گفت: بر خلاف تصور قدرت‌های استکباری و رژیم غاصب صهیونیستی، دولت و ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب در صحنه متحد هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز گناباد در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: مهمترین پیام رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همه کابینه وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، نشان دهنده این است که همه می‌خواهند به این دولت در انجام وظایفش کمک کنند.

امام جمعه گناباد گفت: موفقیت دولت چهاردهم، موفقیت جمهوری اسلامی است و نیازمند کمک همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

وی در تشریح دیگر پیام رأی کامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت گفت: بر خلاف تصور قدرت‌های استکباری و رژیم غاصب صهیونیستی، دولت و ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب در صحنه متحد هستند تا هر توطئه ای را خنثی کنند.

صادقی نسب گفت: دولت شهید رئیسی در مدت عمر کوتاه خود اقدامات ماندگار و اثربخشی در بخش‌های مختلف نظیر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، برقراری روابط با همسایگان، نهضت ملی مسکن و نهضت آسفالت و عمران شهری و روستایی را به ثمر نشاند.

امام جمعه گناباد نهضت ملی مسکن شهرستان گناباد را از موفق ترین طرح‌ها در بین نهضت ملی مسکن سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی ذکر کرد و گفت: این در حالی است که طرح مزبور به دلیل پرداخت نشدن تسهیلات بانکی با کندی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بدین دلیل اکنون متقاضیان نهضت ملی مسکن در گناباد با مشکلاتی مواجه شده اند که دولت چهاردهم و بانک‌های عامل با تعیین تکلیف این تسهیلات، می‌توانند روند اجرای طرح فوق را سرعت بخشند.