تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3758029
شناسه : 3758029
تاریخ :
۳ آزادکار ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند اقتصاد ایران: در پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن سه نماینده کشتی آزاد راهی نیمه نهایی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات نوبت صبح، امیرعباس علیزاده در وزن ۴۸ کیلوگرم، رضا افشار در وزن ۸۰ کیلوگرم و ابوالفضل محمدنژاد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرعباس علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ آندره هوارسایا لوپز از پرو را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ولادیسلاو کایداکوف از اوکراین با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف هنری اسلیکیان از آمریکا می‌رود.
در وزن ۵۵ کیلوگرم آرین مهرعلیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ و ضربه فنی مغلوب تاندژای وردیف از روسیه شد و با توجه به شکست این حریف مقابل حریف آمریکایی، مهرعلیزاده حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم یاسین طیبی در دور اول با نتیجه ۱۴ بر ۵ مغلوب رستم جان کاخاروف از قرقیزستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.
در وزن ۸۰ کیلوگرم رضا افشار در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل عمر ممدی از مقدوینه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر مقابل آشاک هووانسیان از ارمنستان به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱ داریوس ساس از رومانی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. افشار در این مرحله به مصاف امیت شرلوک از آمریکا می‌رود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ابوالفضل محمدنژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ علی بایراموکوف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. محمدنژاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل جاگروب دهینسا از کاناد به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف یدیگه کاسیمبک از قزاقستان می‌رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۷:۳۰ امروز برگزار می‌شود.