تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3758020
شناسه : 3758020
تاریخ :
دولت چهاردهم راه شهید رییسی را ادامه دهد اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه محمدیه بیان کرد: دولت چهاردهم تلاش کند راه خادمین مردم همچون شهیدان رجایی و رییسی را ادامه داده و خود را خادم و امانت‌دار مردم بداند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهاء‌الدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین بزرگترین گردهمایی جهان اسلام است که عاشقان و شیعیان جهان اسلام گرد هم می آیند و در مکتب اهل بیت (ع) درس ایمان، اتحاد، آزادگی و ظلم ستیزی می‌آموزند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: شهید رییسی صادقانه شبانه روز تلاش کرد تا مشکلات جامعه را مرتفع کند و مردم بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند و سرانجام در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.

امام‌جمعه محمدیه بیان کرد: دولت چهاردهم نیز تلاش کند راه خادمین مردم همچون شهیدان رجایی و رییسی را ادامه داده و خود را خادم و امانت‌دار مردم بداند.

وی در پایان با بیان اینکه بی‌شک مردم قدردان خوبی‌ها و زحمات مسوولین هستند، یادآور شد: همکاری صمیمانه دولت و مجلس در تأیید و رأی اعتماد به کابینه قابل تقدیر و نویدبخش روزهای خوب است.