تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757991
شناسه : 3757991
تاریخ :
دولت چهاردهم با وفاق ملی در شأن مردم کار کند اقتصاد ایران: لاهرود- امام جمعه بخش مشگین‌شرقی گفت: انتظار داریم دولت چهاردهم با وفاق ملی در شأن مردم کار کند و در انتخاب مدیران میانی هم تعهد و تخصص را رعایت کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: برای اربعین کم نگذارید، اربعین نتیجه اخلاص شهدای کربلا است و حتماً روزی خواهد شد که همه ادیان و ملت‌ها به سوی امام حسین (ع) بیایند.

وی با بیان اینکه برای زائر شدن امام حسین (ع) از همدیگر سبقت بگیریم، افزود: طبق فرمایش امام صادق (ع)، یک زیارت امام حسین (ع) ثوابش بیشتر از ۲۰ بار حج رفتن است بنابراین اربعین را عزیز بشماریم هر چقدر توان داریم برای اربعین کار کنیم.

امام جمعه لاهرود با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت چهاردهم، دولت وفاق ملی تشکیل شد و رأی اعتماد از مجلس آورد که به دولت تبریک و از مجلس هم تشکر می‌کنیم که وزرا با هر سلیقه، جناح و عقیده رأی اعتماد آوردند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه از این به بعد وظیفه دولت است که تلاش کند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کند و به فکر عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی باشد، ادامه داد: نوبت دولت است که به رأی اعتماد مردم و مجلس جواب دهد و باید از این به بعد به عملکردهایش بیشتر دقت کند و راه شهید رئیسی را با عزت و اقتدار آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دهد.

وی بیان کرد: انتظار داریم که دولت «دولت ما می‌توانیم باشد» و همه قوا به یاری دولت آمده‌اند که بتواند با وفاق ملی در شأن مردم کار کند و امید است که دولت در انتخاب مدیران میانی هم تعهد و تخصص را رعایت کند.

خطیب نماز جمعه لاهرود با اشاره به اینکه بعضی فکرها خطرناک‌تر از بمب اتم هستند باید این افکار خطرناک را اصلاح کنیم و اگر اصلاح نشدند باید با این افکار مبارزه کنیم، اضافه کرد: باید با افکار خطرناک مثل کسانی که می‌گویند آمریکا را باید به عنوان کد خدای جهان قبول کنیم و بر این اساس، ظلم و جنایات آن‌ها را توجیه و لازم می‌دانند، مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام صفری با بیان اینکه الان وضعیت غزه هم نتیجه این افکار و واقعاً وحشتناک و جانسوز است، افزود: نسل کشی اتفاق می‌افتد جنایات خیلی کم نظیری در این ۱۰ ماه بیش از ۴۰ هزار نفر کشته و شهید و بیش از ۸۰ هزار نفر زخمی شدند که اکثراً کودکان و زنان هستند و کشورهای اسلامی و عربی در برابر این ظلم و جنایات ساکت شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه با این افکار و اصلاح این نوع فکرها است، تاکید کرد: الحمدالله روز به روز عزت، عظمت، اقتدار، قدرت، پیشرفت و نفوذ ایران در کل دنیا بیشتر می‌شود، الان کل دنیا به تصمیم ایران چشم دوخته اند و تمام معادلات سیاسی، نظامی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی به ایران مرتبط است.