تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3757989
شناسه : 3757989
تاریخ :
تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت مرحوم سلیمی آشتیانی اقتصاد ایران: رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم سلیمی آشتیانی را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد "سلیمی آشتیانی" را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تسلیت گفت.

پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد "سلیمی آشتیانی" تصریح کرد: بدون تردید خدمات ارزشمند این انسان متعهد و نیکوکار در عرصه‌های مختلف به ویژه در امر مدرسه‌سازی برای برقراری عدالت آموزشی، نکو یادگاری جاویدان برای ایران عزیز و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت انسانی وارسته و خیری نیک‌اندیش زنده‌یاد "سلیمی آشتیانی" موجب تأسف و تالم فراوان اینجانب شد.

بدون تردید خدمات ارزشمند این انسان متعهد و نیکوکار در عرصه‌های مختلف به ویژه در امر مدرسه‌سازی برای برقراری عدالت آموزشی، نکو یادگاری جاویدان برای ایران عزیز و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران