تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757985
شناسه : 3757985
تاریخ :
مردم گرفتار مشکلات هستند/ گرانی زیاد است اقتصاد ایران: تبریز-امام جمعه تبریز گفت: مردم گرفتار و مشکل دارند و گرانی زیاد است و نتیجه اقدامات دولتمردان را در وضعیت سفره معیشتی خود می‌بینند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: باید بدانیم برای افکار عمومی ارائه گزارش‌هایی که نشان از افزایش و کاهش ترازهای تجاری دارد قابل‌توجه نیست، مردم وضعیت اقتصادی را در سفره‌های خودارزیابی می‌کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه و با نشاط در انتخابات ریاست جمهوری با وجود تمام مشکلات به وظیفه خود عمل کردند، گفت: هم‌اکنون نوبت مسؤولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

مطهری‌اصل با بیان اینکه مردم گرفتار و مشکل دارند و گرانی زیاد است، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات اخیر به وظایف خود عمل کردند و اینک نوبت دولت است که به مطالبات مردم پاسخ داده و وعده‌هایش را عملی کند.

وی بار دیگر تاکید کرد: مسئولان کشور به خصوص دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند و در شرایط امروز کشور تقویت حس غرور ملی باید توسط مسئولان با جدیت دنبال شود.

وی هفته دولت را گرامی داشته و به دست‌اندرکاران دولت جمهوری اسلامی ایران ازجمله ریاست جمهوری و کابینه دولت که این روزها هم‌زمان‌شده با آغاز دولت جدید تبریک می‌گوئیم و امیدواریم با توصیه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دولتیان بتوانند به وظیفه سنگین خود در قبال شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی عمل کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های متخلف علمی، صنعتی، بهداشتی و عمرانی اظهار کرد: هر کسی خدمات انقلاب و جمهوری اسلامی را منکر شود خون شهدا را پایمال کرده است.