تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757983
شناسه : 3757983
تاریخ :
اربعین نماد حرکت جبهه مقاومت است اقتصاد ایران: کازرون- امام جمعه کازرون گفت: پیاده روی اربعین حسینی در کمال امنیت و اقتدار در حال برگزاری بوده و این حرکت نماد حرکت جبهه مقاومت است که هیچ چیز مانع حرکت اسلام نخواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد صباحی در نمازجمعه کازرون گفت: تلاش کنیم همه اعضا و جوارحمان در راه خدا باشد و از گناه و عقوبات آن بترسیم.

وی در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق دولت کریمه دولت ان‌شاالله تلاش داشته باشد و به عنوان منتظران ظهور تحقق ساز دولت کریمه حضرت حجت (عج) باشیم.

امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: اسلام و مؤمنین در دولت کریمه عزیز هستند و امورات دینی و مذهبی، عزت مسلمین در رأس امورات دولت باید قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمن به قصد تفرقه در بین مسلمانان وارد شده و از اول شیعه و سنی، راست و چپ در راستای تفرقه هست و همه باید خواهان وحدت جهت عزت باشیم.

امام جمعه کازرون اشاره کرد: امروز هرکس حرف تفرقه در جامعه بزند به عزت جامعه اسلامی ضربه وارد کرده و جبهه کفر در برابر جبهه اسلام خوار ذلیل است.

وی گفت: امروز یکی از معروفات کمک به دولت در راستای تحقق دولت کریمه و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف جهت رسیدن به عزت است.

خطیب نماز جمعه کازرون اشاره کرد: برای پیشرفت و آبادانی روزافزون اسلام جهت قدرت آفرینی اسلام در جهان وظیفه داریم در مسیر عزت حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی در کمال امنیت و اقتدار در حال برگزاری است و این حرکت نمادین جبهه مقاومت است که هیچ چیز مانع حرکت اسلام نخواهد شد.

وی بیان کرد: پیاده روی معنوی اربعین نمایش دینی و انقلاب خواهی پیشرفت دین به یاد امام حسین (ع) در مسیر عزت است.