تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757982
شناسه : 3757982
تاریخ :
پیاده روی اربعین نهضت تمدن ساز اسلامی است اقتصاد ایران: زنجان-امام جمعه ابهر با بیان اینکه پیاده روی اربعین نهضت تمدن ساز اسلامی است، گفت: زائران اربعین باید زیر پرچم اسلام، یکدل و هم‌صدا به سمت یک هدف حرکت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با گرامیداشت هفته دولت و نام و یاد شهدا، عنوان کرد: امروز ما دو الگو برای خدمت‌گزاری داریم و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آیت‌الله رئیسی نیز یک الگو برای دولتمردان است.

وی با اشاره به اینکه خطوط فکری در تلاش برای کمرنگ کردن خدمات آیت‌الله رئیسی هستند، متذکر شد: همه باید بدانند اشخاصی مانند شهید رئیسی سرمایه‌های کشور ما هستند.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه باید از دو قطبی بپرهیزیم، ادامه داد: دو قطبی ایمان انسان را مورد هدف قرار می‌دهد و در این مسیر فرقی میان فرد حزب‌اللهی و غیر حزب‌اللهی نیست زیرا دو قطبی خلاف ایمان است.

مرادپور با اشاره به فرا رسیدن اربعین و پیاده‌روی میلیونی جهان اسلام در این مسیر مقدس، اضافه کرد: این مسیر، مسیر تمدن‌سازی است و کسانی که در این مسیر قدم می‌گذارند باید به این مسئله دقت کنند زیر پرچم اسلام همه از تمام زبان‌ها و نژادها یکدل و هم‌صدا به سمت یک هدف مشخص حرکت کنند.

امام جمعه ابهر در ادامه گریزی به مسئله فلسطین زد و ادامه داد: دو شوک بزرگ به صهیونیست‌ها وارد شد اما به خاطر حوادث مختلف کمتر دیده شد که یکی پهباد حزب‌الله بود که تا نزدیکی خانه نتانیاهو رفت و ماموریتش را بدون متوجه شدن آنها انجام داد و دیگری انفجار در تل اویو بود که حماس به عهده گرفت که این اقدامات نشان می‌دهد عمق راهبردی که صهیونیست‌ها برای خود ترسیم کرده بودند دیگر وجود ندارد.