تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757976
شناسه : 3757976
تاریخ :
دولت چهاردهم از ظرفیت‌ها برای رونق اقتصادی استفاده کند اقتصاد ایران: سنندج-امام جمعه سنندج گفت: دولت چهاردهم باید ظرفیت‌ها را برای توسعه و آبادانی کشور، رونق اقتصادی و رفع مشکلات مردم بکار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج با تبریک روز پزشک، هفته دولت و آغاز به کار دولت چهاردهم اظهار کرد: دولت چهاردهم باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و همت خود را برای توجه به خواسته‌های مردم به کار گیرد.

وی افزود: دولت باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای توسعه و آبادانی کشور کردستان و همچنین رونق اقتصادی قدم بردارد.

وی خاطر نشان کرد: دولتمردان باید غمخوار مردم به ویژه فقرا باشند و زمینه توجه به مطالبات آنها و رفع مشکلاتشان را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: امروز اشتغال و مسکن دو دغدغه اصلی جوانان کردستانی است و لازم است این دو مؤلفه مهم مورد توجه مسؤولان قرار گیرد تا جوانان بتوانند بدون دغدغه ازدواج کنند.

دولت برای وضعیت مسکن و ازدواج جوانان چاره‌اندیشی کند

ماموستا رستمی اذعان کرد: امروز جوانان توان تأمین ودیعه مسکن و اجاره بهای سنگین را ندارند و باید چاره‌ای برای این مهم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم برای مردم قابل تقدیر بود، گفت: لازم است دولت چهاردهم نیز برای خدمت بیشتر به مردم هدف‌گذاری کند.

وی همچنین به وضعیت مردم فلسطین و غزه پرداخت و یادآور شد: امروز مردم بی گناه غزه و فلسطین در شرایط سختی زندگی می‌کنند و روزانه هزاران زن و کودک بی‌گناه کشته می‌شوند.

مسلمانان باید حامی مردم بی‌گناه غزه باشند

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مسلمانان باید حامی مردم بی‌گناه غزه باشند، اعلام کرد: اگر در آن سوی دنیا یک مظلوم فریاد کمک سر دهد و جوابی نشنود باید مسلمانان به مسلمان بودن خود شک کنند.

ماموستا رستمی گفت: سکوت سازمان ملل در برابر این جنایات پذیرفتنی نیست و مسلمانان باید هم صدا برای نابودی رژیم صهیونیست به پا خیزند و از خداوند خواستار سرنگونی این رژیم غاصب شوند.