تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757975
شناسه : 3757975
تاریخ :
کش مکش های بی حاصل کشور را مستهلک کرده‌ است اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز کش مکش‌های بی حاصل کشور را مستهلک‌ می‌کند و باید با تکیه بر افرادی عالم و توانمند برای پیشبرد کشور قدم برداریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: کابینه دولت چهاردهم از ۳۱ مردادماه آغاز به کار کرد و رأی قاطع مجلس به دولت چهاردهم فرصتی برای خدمت هر چه بیشتر به ایران و مردم است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: خدمات دولت‌ها سرمایه ملی است و نباید خدمات دولت‌ها به ویژه دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی نادیده گرفته شود.

آیت الله کعبی تاکید کرد: امید است با سرکار آمدن دولت چهاردهم فصل نوینی برای حل مشکلات مردم فراهم شود.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: امروز کش مکش‌های بی حاصل کشور را مستهلک می‌کند و باید با تکیه بر افرادی عالم و توانمند برای پیشبرد کشور قدم برداریم.

وی گفت: انتقام خون شهید هنیه حساب شده و با برنامه‌ریزی و دردناک خواهد بود و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح و هماهنگی‌حزب الله لبنان و مقاومت عراق در پشتیبانی از غزه قابل تقدیر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز ارتش صهیونیستی خسته‌تر از همیشه است و اسرائیل در برنامه نابودی حماس شکست سنگینی خورده است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه امسال شعار مراسم اربعین «از کربلا تا قدس» است افزود: از موکب‌داران که در حال خدمت رسانی به زائران هستند قدردانی می‌شود، خوزستان‌پایتخت موکب‌ها است و امسال موکب‌های فلسطینی نیز در حال خدمات رسانی به زائران هستند.