تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757965
شناسه : 3757965
تاریخ :
شهیدان رجایی و باهنر بید الگوی دولتمردان باشند اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه موقت میناب گفت: مسوولین و دولتمردان باید از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند و در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های موثری بردارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میناب ضمن تسلیت ایام اربعین و عزاداری‌های ماه صفر و تبریک و قبولی زیارت زائران مرقد مطهر اباعبدالله در مورد ثواب زیارت اربعین و اهمیت پیاده روی اربعین به تبیین دیدگاه‌ها پرداخت.

امام جمعه موقت میناب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگویی ماندگار برای دولتمردان معرفی کرد و گفت: رفتار، کردار و زندگی این دو شهید بزرگوار باید همواره مورد توجه مسؤولان نظام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصتی برای بزرگداشت یاد و خاطره دولتمردانی است که با تمام وجود برای اسلام و انقلاب به میدان آمده و در راه آرمان‌های انقلاب از جان خود گذشتند، افزود: شهید رجایی و باهنر با خدمت صادقانه و بی منت خویش مسیری روشن برای مسؤولان نظام ترسیم کردند و این امر سبب جاودانه شدن آنان در تاریخ ایران اسلامی شد.

خطیب جمعه میناب تاکید کرد: دولتمردان با الگو پذیری از شهیدان رجایی و باهنر، خصوصیات آنها از جمله اخلاص، شجاعت، ساده زیستی، دلسوزی و خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند.

حجت الاسلام سهرابی خاطر نشان کرد: هفته دولت، زمان ارزیابی عملکرد دولت است و مسؤولان می‌بایست در این هفته گزارش کارها و اقدامات خود را به مردم ارائه دهند.

امام جمعه موقت میناب گفت: دولت باید پشتوانه کارگاه‌های کوچک با بازدهی اقتصادی بالا باشد تا کمک شایان توجهی به بحث اشتغال پایدار صورت گیرد.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دولتمردان به مردم است چرا که آگاه سازی مردم در خصوص برنامه‌های دولت، شاخصه نظام مردم سالاری دینی است.

امام جمعه موقت میناب بیان کرد: راهپیمایی اربعین امسال را اربعین برائت از ظالمین و مستکبران عالم دانست و بیان کرد: یکی از با عظمت ترین اجتماعات تاریخ بشر راهپیمایی اربعین است، امام حسین (ع) به طور استثنایی امسال جاذبه و عظمت خود را نشان داده است.