تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757959
شناسه : 3757959
تاریخ :
تمامی اقدامات دشمنان از روی استیصال است اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تمامی اقدامات دشمنان از روی استیصال است گفت: مردم باید اندیشه و تفکر خود را ارتقا دهند که بدانند دشمن چه اهدافی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: هدف اصلی اسلام این است که مردم آگاه شوند و از روی بصیرت مسیر خود را انتخاب و در این جهت حرکت کنند اما تفکر اموی تلاش می‌کردند بر جهل مردم سوار شوند.

وی افزود: جریان اربعین یک رزمایش بزرگ برای غبارزدایی از گمراهی و ضلالت‌ها است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز جهان در حال بیداری است، بیان کرد: اسلام به هیچ وجه جهل و عدم آگاهی مردم را نمی‌پسندد.

نوفرستی تأکید کرد: ما امروز در این وضعیت جهانی نیاز به تفکر راهبردی و داشتن دیدگاه‌های کلی‌نگر و نگاه عمیق داریم.

وی ادامه داد: امروز هدف دشمن تغییر نوع نگاه و اندیشه و عمل مردم بوده و امیدوار است که با روی‌گردانی اجتماعی و از بین بردن سرمایه اجتماعی بتواند نیروهای متدین و انقلابی را از اسلام و ولایت دور کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: این اقدامات دشمنان از روی استیصال است و ما باید به دنبال اهداف عالیه انقلاب اسلامی بوده و حواسمان را جمع کنیم و بدانیم جبهه حق در پیروزی هرگز با ابزار باطل و هشتگ‌سازی‌های کاذب به هدف نمی‌رسد.

امام جمعه موقت بیرجند ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدا، خاطرنشان کرد: امروز در سطح جهان این همه افتخارات نظام اسلامی را به برکت خون شهدا شاهد هستیم.