تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757943
شناسه : 3757943
تاریخ :
پیاده روی اربعین تاثیرگذارترین و وسیع ترین حرکت فرهنگی است اقتصاد ایران: اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: هیچ حرکت فرهنگی به وسعت و تأثیرگذاری معرفتی و بصیرتی همچون پیاده روی اربعین سراغ نداریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام برقراری در خطبه‌های نماز جمعه اسلامشهر با اشاره به جوش و خروش میلیونی زائرین اربعین گفت: هیچ حرکت فرهنگی به وسعت و تأثیرگذاری معرفتی بصیرتی همچون پیاده روی اربعین سراغ نداریم.

امام جمعه اسلامشهر توجه هرچه بیشتر به نیازهای متنوع زائرین اربعین را مستلزم هم افزایی بیشتر نهادهای حمایتی از جمله خیرین دانست و گفت: خوشبختانه اسلامشهر با مواکب متعددی در شهرهای زیارتی عراق از جمله نجف و کربلا حضور فعال دارد و خدمات ارزشمندی به زائرین اربعین حسینی از جمله خدمات درمانی و دندانپزشکی با استانداردهای مورد تأیید عرضه می‌دارند.

برقراری همچنین با اشاره به آغاز هفته دولت و شروع به کار دولت جدید گفت: خوشبختانه دولت جدید با رأی اعتماد مجلس آغاز به کار کرد، امید است دولت چهاردهم همانگونه که با شعار وفاق ملی روی کار آمده است، در تحقق سیاست‌های کلان نظام از جمله دوری از حاشیه سازی و توجه بیش از پیش بر موضوع اقتصاد و معیشت، تلاش‌های سازنده‌ای به عمل آورد.