تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757940
شناسه : 3757940
تاریخ :
گوندوگان: بی‌صبرانه منتظرم تا دوباره با گواردیولا کار کنم اقتصاد ایران: هافبک پیشین بارسلونا پس از بازگشت به منچسترسیتی گفت که برای کار دوباره زیرنظر پپ گواردیولا لحظه‌شماری می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایلکای گوندوگان که پس از یک فصل حضور در بارسلونا با توافقی دوجانبه از این باشگاه جدا شد و امروز (جمعه) به‌عنوان بازیکن آزاد و با عقد قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به منچسترسیتی بازگشت، به سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: هفت سال حضورم در منچسترسیتی برایم با رضایتمندی کامل بود، چه در زمین و چه در خارج از زمین. من در منچسترسیتی به‌عنوان یک انسان و یک بازیکن رشد کردم، رابطه خاصی با هواداران من‌سیتی ایجاد کردم و از موفقیت شگفت‌انگیزی برخوردار شدم. این یک دوره استثنایی در زندگی‌ام بود. فرصت بازگشت به اینجا برایم معنای بسیاری دارد.

این هافبک آلمانی که حالا در منچسترسیتی پیراهن شماره «19» را به تن خواهد کرد، اظهار داشت: همه می‌دانند که من برای پپ گواردیولا احترام زیادی قائل هستم، او بهترین مربی جهان است و کار کردن روزانه با او شما را بازیکن بهتری می‌کند. وقتی با پپ کار می‌کنید، دائماً احساس چالش می‌کنید که این دقیقاً چیزی است که برای هر حرفه‌ای می‌خواهید. بی‌صبرانه منتظرم تا دوباره با گواردیولا کار کنم.

گوندوگان 33 ساله در پایان خاطرنشان کرد: در مورد هم‌تیمی‌هایم در منچسترسیتی چه بگویم؟! آنها فوتبالیست‌هایی در سطح کلاس جهانی هستند. واقعاً خوشحالم که این شانس را دارم که می‌توانم دوباره در کنار آنها تمرین و بازی کنم. صادقانه می‌گویم، بی‌صبرانه منتظر پوشیدن دوباره پیراهن من‌سیتی هستم.

ایلکای گوندوگان در زمان حضورش در منچسترسیتی به این تیم برای کسب 14 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/