تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757938
شناسه : 3757938
تاریخ :
ضرورت حل مشکلات مردم با رویکرد جدی رییس جمهور اقتصاد ایران: شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: امیدواریم با رویکرد جدی رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن آرزوی همه اقشار مردم باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی همچون شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی شخصیت‌های افتخارآفرین بودند اطهار کرد: همه خدمتگزاران نظام باید به آنها افتخار کنیم و از آنها الگو بگیرند.

وی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین در سال ۱۳۲۰ شمسی، بیان داشت: به دنبال اشغال کشور رضاشاه از ایران اخراج شد، اما اشغال کشور تجربه تلخی بود، البته در جنگ جهانی اول و دوم با اعلام بی‌طرفی ایران، بدون توجه دولت‌های مخالف برای رسیدن به اهداف خود، وارد خانه و کاشانه ایرانیان شدند و حدود پنج سال کشور در اشغال بیگانگان قرار داشت.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه امام راحل (ره) همواره یادآوری می‌کردند که مردم به واسطه اینکه سایه سنگین رضاشاه از کشور کوتاه شده بود خوشحال بودند گفت: در حقیقت باید گفت حکومت‌ها باید همواره یار و همراه ملت‌ها باشند تا این اتفاقات را شاهد نباشیم.

حجت‌الاسلام فاطمی در بخش دیگر صحبت‌های خود به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۶۰، اشاره کرد و بیان داشت: در تاریخ کهن ایران رجال و شخصیت‌های افتخارآفرینی داریم که نوعی میراث گرانقدر به شمار می‌روند که باید از آنها الگو بگیریم.

وی عنوان کرد: در حقیقت انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود نارسایی‌ها و ضعف‌هایی که گاهی شاهد آنها هستیم، اما با این همه افتخارات و سرافرازی‌های بزرگ و شخصیت‌هایی که نصیب ما شده بسیار ارزنده هستند.

حجت الاسلام فاطمی با اذعان بر اینکه شهید رجایی با وجود کارنامه زیبنده و ارزشی خود، در راه خدا، اسلام، ایران و حق و حقیقت به شهادت رسید که باید در کتاب‌ها نوشته شود گفت: گرچه شخصیت‌هایی همچون شهیدان باهنر و رئیسی نیز از این دست بودند و باید به آنها افتخار و همه خدمتگزاران از آنها الگو بگیرند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه توصیه می‌شود همه افراد در صورت امکان، حکم تنفیذ رئیس جمهور شهید را مطالعه کنند تا متوجه شوند با چه اخلاصی جملاتی را مطرح کردند بیان داشت: با خواندم این حکم مشخص می‌شود به دنبال چه مقامی بودند، کما اینکه امیدواریم رئیس جمهور دولت چهاردهم جزو چهره‌های درخشان تاریخ باشند و آنچه مورد انتظار مردم، مقام معظم رهبری و حضرت ولی عصر (عج) بوده در این مسیر تحقق و موفق باشند.

حجت الاسلام فاطمی در پایان با بیان اینکه امیدواریم با رویکرد جدی رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن آرزوی همه اقشار مردم باشیم گفت: امید است مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شود.