تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757933
شناسه : 3757933
تاریخ :
لزوم بررسی کارنامه عملکرد مسوولان استان سمنان/نواقص موجود رفع شود اقتصاد ایران: سمنام- خطیب موقت نماز جمعه سمنان بابیان اینکه مسوولان استان عملکرد یکساله خود را در هفته دولت باید بررسی کنند، گفت: انتظار می رود نواقص موجود رفع و نقاط قوت تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام علی (ع) بابیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی تا مسئولان استان عملکرد یک ساله خود را مورد بررسی قرار دهند، ابراز داشت: انجام این امر به ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم منتهی خواهد شد.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود ضعف و نواقص شناسایی و برای رفع آنها تلاش شود، افزود: نقاط قوت نیز در مقابل بایست ارتقا پیدا کرده و منتهی به رضایت هر چی بیشتر مردم شود.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان بابیان اینکه تمامی وزرا با گرفتن رأی اعتماد از مجلس کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند، ابراز داشت: توقع می‌رود تا با انجام کارها و گام‌های بزرگ ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشند.

مهدوی نژاد بابیان اینکه شهید رئیسی با اقدامات خود به دنبال حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم کشور بود، تصریح کرد: امیدواریم دولت چهاردهم نیز همین مسیر را حتی بهتر از قبل دنبال کند تا به عزت مردم ایران افزوده شود.

وی افزود: مراسم معنوی اربعین تجدید پیمان برادری بین امت‌های مسلمان است لذا دشمن از همین در هراس و می‌کوشد تا آن را کوچک و کم اهمیت جلوه دهد لذا مردم استان را به حضور در مراسم ویژه این ایام در استان دعوت می‌کنیم.