تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757923
شناسه : 3757923
تاریخ :
مهمترین نگرانی مردم اقتصاد است اقتصاد ایران: تایباد- امام جمعه تایباد گفت: امروز مهم‌ترین نگرانی مردم موضوع معیشت و اقتصاد است که تیم اقتصادی دولت باید برای رفع آن چاره اندیشی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام‌نبی توکلی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران مسجد جامع تایباد اظهار کرد: دولت چهاردهم این هفته تشکیل شده است و همه وزرا یکدست رأی اعتماد گرفتند، حالا زمان عمل به وعده‌ها است؛ به ویژه در مساله معیشتِ مردم که اولویت کشور است.

امام جمعه تایباد افزود: ثبات در بازار باید محقق شود، رسیدگی به موضوع معیشت مردم امروز از اوجب واجبات است و رئیس جمهور این موضوع را با اولویت بالا در نظر بگیرد.

وی گفت: نکته دیگری که رئیس جمهور باید به آن اهمیت دهد، مسئله ارزش پول ملی است، امروز ریال ایران در مقابل ارزهای مختلف سرافکنده است و این در شأن مردم ما نیست، تیم اقتصادی دولت باید این موضوع را بررسی و ریشه یابی کند.

توکلی با بیان اینکه نگرانی ملت امروز اقتصاد است، گفت: بررسی و حل مشکلاتی مانند گرانی خودرو، گرانی مسکن، گرانی لوازم خانگی و گرانی مواد غذایی باید در اولویت تیم اقتصادی دولت باشد.

امام جمعه تایباد گفت: آنچه بیان می‌شود کابینه دولت چهاردهم، یک کابینه وفاق ملی معرفی شده است، هرچند ما معتقدیم وفاق ملی زمانی ایجاد می‌شد که در کنار احزاب، اقوام و مذاهب نیز در کابینه حضور می‌داشتند، در هر صورت الان وظیفه همگان حمایت است و امیدواریم رئیس جمهور و تیم او موفق شوند وفاق ایجاد کنند و اقتصاد را سامان ببخشند.