تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757921
شناسه : 3757921
تاریخ :
اقتصاد و معیشت اولویت های اصلی دولت چهاردهم باشد اقتصاد ایران: دامغان- امام جمعه دامغان با اشاره به رای اعتماد به وزرا و آغاز به کار رسمی دولت جدید گفت: اقتصاد و معیشت دو اولویت اصلی کابینه چهاردهم باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نخستین نماز جمعه دامغان در مصلای این شهرستان با بیان اینکه اولویت اصلی دولت چهاردهم مسئله اقتصاد و معیشت مردم باشد، تاکید کرد: امیدواریم که کابینه جدید و رئیس جمهور در این زمینه تلاش داشته باشند.

وی با اشاره به رأی اعتماد وزرا و آغاز به کار دولت چهاردهم به صورت رسمی افزود: مردم مطالبه جدی در زمینه اقتصاد از دولت دارند و از رئیس جمهور می‌خواهند که به مسائل اقتصادی و مهم کشور به صورت جدی ورود کند.

امام جمعه دامغان با اشاره به تعهدات دولت سیزدهم و سفر شهید رئیسی به استان سمنان و شهرستان دامغان بیان کرد: سفر شهید رئیسی به دامغان مصوبات خوبی داشت که از دولت جدید انتظار داریم که به این پروژه‌ها عنایت داشته باشد.

رستمیان با بیان اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم نسبت به تعهدات دولت شهید جمهور در بخش بهداشت و درمان، آب، راه و جاده‌های مواصلاتی شهرستان دامغان که مصوبه نیز دارد، متعهد باشد، گفت: دولت چهاردهم باید تلاش کند راه، سیره و روش دولت شهید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه سنت خوب و پسندیده رئیس جمهور مردمی که شهید رئیسی از خود برجای گذاشت، می‌بایست توسط دولت چهاردهم نیز ادامه یابد، افزود: از مسئولان تقاضا داریم که در برگزاری مراسم هفته دولت نیز یاد شهید رئیسی را گرامی بدارند.

امام جمعه دامغان به روز کارمند نیز اشاره کرد و تاکید داشت: دولتمردان ما باید با تلاش و کوشش امید را در بین مردم زنده کنند.