تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757912
شناسه : 3757912
تاریخ :
رای اعتماد کامل مجلس به دولت چهاردهم را به فال نیک می‌گیریم اقتصاد ایران: ارشق- امام جمعه منطقه مرزی ارشق گفت:رای اعتماد کامل مجلس به دولت چهاردهم نشانه تعامل سازنده بین دولت و مجلس و تلاش برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در اولین خطبه نماز جمعه خود در ارشق اظهار کرد: رأی اعتماد کامل مجلس به دولت چهاردهم نشانه تعامل سازنده بین دولت و مجلس و تلاش برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم و رئیس جمهور گفت: اقدامات کارشناسی صورت گرفته در انتخاب وزرا بیانگر این است که رئیس جمهور اهل فکر و تعامل و ارزش دادن به خرد جمعی است که این روحیه در ادامه مسیر مدیریت کشور نیز می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

امام جمعه منطقه مرزی ارشق با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، ادامه داد: خدمت خالصانه به مردم از مهمترین ویژگی‌های شهدای بزرگوار است که باید سرلوحه همه دولت‌ها قرار گیرد.‌

حجت الاسلام باقری ارومی با نکوداشت صدمین روز شهادت شهدای خدمت، رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و امام جمعه شهید آیت الله آل هاشم و همراهان ایشان، تداوم خدمت خالصانه را در دولت‌ها نشانه ایمان و اخلاص و شهادت را بالاترین پاداش آن دانست.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد «آیت الله عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، نماز جمعه را محلی برای شنیدن صدای مردم و رساندن آن به گوش مسؤولین خواند و خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی دیگر مسؤولان و مطالبه گری در تریبون نماز جمعه می‌توان خدمات بسیار شایسته ای به مردم ارائه داد.