تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757911
شناسه : 3757911
تاریخ :
امدادرسانی به فرد گرفتار در ارتفاعات روستای زواریان قم اقتصاد ایران: قم- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم از امدادرسانی به فرد گرفتار در ارتفاعات روستای زواریان توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات سلفچگان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا بهرامی در گفت و گویی با اشاره به جزئیات حادثه فرد گیر افتاده در ارتفاعات روستای زواریان بخش سلفچگان اظهار کرد: این حادثه از طریق تماس مردمی با ندای امداد ۱۱۲ گزارش شد که بلافاصله نجات گران پایگاه سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و عدم دید کافی در محیط کوهستانی و نیاز به برج نور، یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سلفچگان و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه راهجرد به‌عنوان پشتیبان نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پایگاه سلفچگان پس از عملیات جست وجو و نجات فرد مصدوم، وی را به پایین ارتفاعات انتقال و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

بهرامی خاطرنشان کرد: این عملیات از ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه پنجشنبه یکم شهریورماه آغاز و در ساعت یک و ۱۶ دقیقه بامداد روز جمعه دوم شهریورماه با موفقیت به پایان رسید.