تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757910
شناسه : 3757910
تاریخ :
دولت وفاق ملی گره گشای مشکلات مردم باشد اقتصاد ایران: سروآباد- امام جمعه سروآباد گفت: دولت وفاق ملی باید عملا برای گره گشایی از مشکلات مردم قدم بردارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سروآباد اظهار کرد: نیا منزلگاه اجرای تکالیف شرعی است و وظیفه همه مسلمانان پرداخت زکات و انجام امور دینی است.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید یاریگر هم در برابر اقدامات اثر بخش باشند و بتوانند با هم برای مشکلات قدم بردارند.

وی خاطر نشان کرد: باید در برابر خدمات دولت شکرگزار باشیم و برای دولت وفاق ملی از خداوند خواستار موفقیت باشیم تا بتوانند گره گشای مشکلات مردم باشند.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: کشور و مملکت با ملت و دولت آباد است و باید الفت و محبت بین ملت ایجاد و زمینه همدلی نیز فراهم شود.

مردم در منابع انرژی به ویژه مصرف آب صرفه‌جویی کنند

ماموستا حسینی همچنین به اهمیت صرفه‌جویی پرداخت و اذعان کرد: صرفه جویی در منابع انرژی به ویژه آب در فصل تابستان باید اولویت‌همه مردم باشد.

وی صرفه‌جویی را از دستورات خداوند متعال دانست و گفت: مسلمان باید بداند اسراف حرام است و آیندگان را دچار مشکل و کمبود منابع آبی خواهد کرد.

امام جمعه سروآباد با اشاره به کشتارجمعی مردم غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی افزود: امروز مردمان بی گناه توسط این رژیم غاصب از بین می‌روند و همه ما باید ضمن محکوم کردن این جنایات از خداوند بخواهیم که اسرائیل برای همیشه نابود شود.

ماموستا حسینی روز پزشک را به این قشر تبریک گفت و از تلاش و زحمات این قشر برای خدمت به مردم تقدیر کرد.

تبریک هفته دولت و روز کارمند و تقدیر از زحمات مسؤولان در راستای انجام طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و لزوم توجه به نیازهای مناطق محروم و توجه به احداث جاده‌ها برای روستاهای این شهر از جمله روستای بلبر از دیگر مطالب مطرح شده توسط ماموستا حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سروآباد بود.