تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757906
شناسه : 3757906
تاریخ :
جبهه مقاومت به صورت گسترده آمریکایی‌ها را تحت فشار قرار داده است اقتصاد ایران: تربت حیدریه- مسوول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: امروز جبهه مقاومت به صورت گسترده آمریکایی‌ها را تحت فشار قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طائب ظهر جمعه در مراسم یادواره ۲۶۴ شهید شهرستان زاوه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی مدعی ابرقدرتی است و گواه این ادعا آن است که تمام دنیای استکبار منتظر ماندند که ایران پاسخ ترور شهید اسماعیل هینه را چگونه می‌دهد.

مسؤول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: در نقطه‌ای از اقتدار ایستاده‌ایم که تمام جبهه استکبار نه در موضع تهدید، بلکه در موضعی که ترسیده‌اند و منتظرند جمهوری اسلامی ایران چگونه پاسخ رژیم غاصب صهیونیستی را می‌دهد و این انتظار صهیونیست‌ها را دیوانه کرده‌است.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم، ابومهدی و هنیه به خاطر این بود که فرماندهی مقاومت را از آنها بگیرند، اما خداوند متعال ابزاری به‌عنوان مقام عند ربهم به آنها داد که شهادتشان باعث شد محور مقاومت قوی‌تر و تاثیرگذارتر از زمان زنده‌بودنشان باشد.

طائب با بیان اینکه ترور شهید هنیه در تهران تمام معادلات جبهه مقاومت و منطقه را تغییر داده، افزود: صهیونیست‌ها همچنان در پناهگاه‌ها هستند و این بدان معناست که همه هویت خود را زیر زمین در پناهگاه برده‌اند.

ترس از انتقام مخارج سنگینی روی دست آمریکایی‌ها گذاشته است

مسؤول قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه بالاخره باید داستان صهیونیسم را حل کنیم تا به هدف انقلاب یعنی ظهور حضرت بقیه الله «عجل الله» برسیم، گفت: در مقدمه‌سازی برای ظهور، امام راحل یک مطلب را اصل قرار دادند که دشمن امام عصر یعنی آمریکا و اسرائیل قدرتی نداشته‌باشند.

وی در پاسخ به مطالبه مردم در خصوص خونخواهی اسماعیل هنیه اظهار کرد: گاهی بین دو عملیات در دفاع مقدس شش ماه فاصله می‌افتاد تا امکانات آماده و دشمن را غافلگیر کنیم، لذا نیروهای دو طرف در خط بودند و این نیز برای هر دو طرف هزینه داشت.

طائب اضافه کرد: اکنون همگان منتظر پاسخ ترور شهید هنیه هستند که باید از اصل غافلگیری استفاده کرد، در عین حال این انتظار برای ما هزینه ندارد، اما مخارج سنگینی روی دست دشمن گذاشته‌است، بطوری که ناو ⁩هواپیمابر آمریکا وارد منطقه می‌شود و خرج هنگفتی روی دست آمریکایی‌ها گذاشته‌است، از طرفی در اسرائیل همه را مجبور کردند که پناهگاه‌های اضطراری زیر زمین بسازند.

مسؤول قرارگاه فرهنگی عمار عنوان کرد: همچنین حیفا قوی‌ترین مرکز اقتصادی اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده‌است و با تعطیلی مهم‌ترین پالایشگاه‌ها ضرر هنگفتی به رژیم غاصب وارد شده‌است.

وی به پیام شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا دو پیام دارند که نه بترسیم و نه محزون باشیم، در عین حال معادله نیرو و امکانات و تجهیزات جبهه مقاومت با دشمن برابری ندارد، به‌گونه‌ای که داعشی‌ها و جریان مخالف در سوریه فقط ۱۳۵ هزار کشته دادند و طبق قانون جنگ حتماً سه برابر زخمی‌دادند و این بدان معناست که نزدیک به ۵۰۰ هزار نیروی مخالف بودند، اما کل جبهه مقاومت در سوریه به ۴۰ هزار نفر نمی‌رسید اما آنکه در سوریه و عراق مسلط شده جبهه مقاومت است.

طائب به مطالبه جدی مقام معظم رهبری بعد از شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب، سه مؤلفه شکست هیمنه آمریکا، اخراج آمریکا از منطقه و مجازات کسانی که دستور دادند و اجرا کردند را خواستار شدند.

مسؤول قرارگاه فرهنگی عمار بیان کرد: با موشک‌باران مهم‌ترین پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد عراق هیمنه پوشالی ایالات متحده فرو ریخت و امروز جبهه مقاومت به صورت گسترده آمریکایی‌ها را تحت فشار قرار دادند، از طرفی آمریکایی‌ها از اینکه ترامپ رئیس جمهور شود در هراس هستند، چرا که در لیست افرادی است که باید مجازات شود.