تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757888
شناسه : 3757888
تاریخ :
درمانگاه تخصصی سطح یک در عراق برای زائران اربعین برپا شد اقتصاد ایران: سمنان_ مدیر درمانگاه هلال احمر استان سمنان در کوفه از برپایی درمانگاه تخصصی سطح یک در عراق برای زائران اربعین خبر داد و گفت: ۲۴ نفر در این مرکز خدمات لازم را به بیماران ارائه می دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم امیدیان ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌های موکب فجر از برپایی درمانگاه تخصصی سطح یک هلال احمر در عراق خبر داد و ابراز داشت: این مرکز به صورت شبانه روزی تا پایان اربعین در کوفه دایر خواهد بود.

وی بابیان اینکه ۲۴ نفر در این مجموعه با ستاد اربعین همکاری دارند، افزود: این افراد شامل متخصص قلب، داخلی، اطفال، زنان، پزشک عمومی، پرستار، ماما و نجات گر می‌شود.

مدیر درمانگاه هلال احمر استان سمنان در کوفه بابیان اینکه این مجموعه امسال برای نخستین بار در کشور عراق دایر شده است، ابراز داشت: در صورت نیاز به اقدامات تخصصی‌تر این مرکز بیماران را به بیمارستان نیز منتقل می‌کنند.

امیدیان با بیان اینکه تاکنون حدود چهار هزار خدمات درمانی به زائران در این درمانگاه در شهر نجف ارائه شده است، تصریح کرد: زائران از خدمات اورژانس، دارویی و ارتوپدی نیز بهره مند شدند.

وی افزود: آمبولانس و نیروهای عملیاتی امداد و نجات نیز در این درمانگاه تخصصی سطح یک مستقر شدند.