تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3757875
شناسه : 3757875
تاریخ :
صدیقی: ناشکری کردیم که رئیسی از دست ما رفت اقتصاد ایران: صدیقی گفت: شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهر: صدیقی گفت: شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود. این رئیس با کابینه متناسب خودش نشان داد زندگی‌اش مردم هستند، به خودش فکر نکرد، به زن و بچه‌اش فکر نکرد. به فحش ها و ناسزاها هرگز اعتنا نکرد و پاسخ همه این‌ها خلعت شهادت بود. اما یک چنین رئیس جمهوری از دست ما رفت، شاید ناشکری کردیم.

 حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران خطاب به نمازگزاران گفت: مردم شما همیشه برای انقلاب و اسلام از خودتان گذشته‌اید، شما رونق اربعین و عاشورا هستید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: حرکت اربیعنی بدون بخشنامه و خودجوش افتاده است. این ما نیستیم کربلا می‌رویم امام حسین است که ما را به کربلا می‌برد.

وی افزود:در این مانور اقتدار و عزت مردم و دولت ایران سهیم هستند‌. از مردم ، دولت و حشدالشعبی عراق تشکر داریم. دولت عراق با تأمین امنیت  مشوق حرکت اربعین است.

صدیقی گفت: شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود. این رئیس با کابینه متناسب خودش نشان داد زندگی‌اش مردم هستند، به خودش فکر نکرد، به زن و بچه‌اش فکر نکرد. به فحش ها و ناسزاها هرگز اعتنا نکرد و پاسخ همه این‌ها خلعت شهادت بود. اما یک چنین رئیس جمهوری از دست ما رفت، شاید ناشکری کردیم ، این رئیس جمهور یک خیمه اهل بیت بود و خاطر جمع بودیم خائن نیست، کشور فروش نیست.

صدیقی افزود: در شبی که همه در سر خودشان می‌زدند حضرت آقا مسئولان را جمع کرد و چنان خاطر جمعی را در کابینه به وجود آورد که انگاری آب از آب تکان نخورد. مجلس خبرگان و دوازدهم آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: دیدید برخی از روسای جمهور سابق از چشم‌ها افتادند.

صدیقی ادامه داد:هدف ولایت‌مداری است. مسئولان مردمی و کارآمد باشند.