تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757828
شناسه : 3757828
تاریخ :
دولت سیزدهم در خراسان شمالی ۱۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا کرد اقتصاد ایران: بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در دولت سیزدهم در خراسان شمالی ۱۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رشیدی پیش از ظهر جمعه در اولین روز هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حوزه راه‌های روستایی حدود ۱۷۰ کیلومتر راع روستایی احداث زیرسازی و آسفالت صورت گرفت.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: با توجه به خشک سالی که در اوایل دولت شاهد آن بودیم ۷۶۰ کیلومتر در حوزه آب خط انتقال و شبکه توزیع اجرا شد.

وی افزود: سد گلمندره که ۶۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار گرفت در واقع موجب جلوگیری از خسارات زیادی که به جاده بجنورد به گلستان شد، در واقع چهار و نیم میلیون متر مکعب آب در سال ۱۴۰۲ را سد گلمندره مهار کرد.

رشیدی در ادامه گفت: در بخش مدارس حدود ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم تحویل داده شد اگر بخواهیم به صورت میانگین در نظر بگیریم هر ۳۵ ساعت در دولت سیزدهم یک کلاس تحویل داده شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در خراسان شمالی اجرا شد.

رشیدی در ادامه گفت: ۲۱ روستا در خراسان شمالی مانده است که به شبکه پرسرعت اینترنت موبایل متصل شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم یک میلیون ۲۰۰ هزار متر در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای سطح خراسان شمالی اسفالت معابر انجام شد.