تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757775
شناسه : 3757775
تاریخ :
۱۰ طرح‌ شیلاتی هرمزگان آماده افتتاح در هفته دولت اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح ۱۰ پروژه با اعتباری افزون بر هفت هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال و اشتغال افزون بر ۱۳۰ نفر در هفته دولت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بارانی با اعلام این به رسانه‌ها اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری به ترتیب شهرستان‌های قشم، بندرلنگه و سیریک بیشترین تعداد پروژه شیلاتی قابل افتتاح را به خود اختصاص می‌دهند.

وی بهره برداری از ۲ هزار و ۸۰۰ تن طرح پرورش ماهی در قفس در قالب چهار طرح با اعتباری افزون بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۸۵ نفر در شهرستان‌های قشم و بندرلنگه و بهره برداری از ۲ مرکز ۵۰ میلیون قطعه‌ای تکثیر میگو با اعتباری افزون بر ۹۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان‌های سیریک و بندرلنگه و بهره برداری از یک طرح پرورش ماهی خاویاری ۵۰ تنی با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر را از طرح‌های افتتاحی هفته دولت در حوزه شیلات عنوان کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: همچنین امسال شاهد توسعه و تکمیل موج شکن مردمی «مسن» و موج شکن مردمی «شیب دراز» در شهرستان قشم و ساماندهی مرکز تخلیه صید چاهو شرقی در حوزه صید و صیادی استان خواهیم بود.

بارانی با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد توفیقات و دستاوردهای خوبی برای مردم استان و ملت ایران بوده‌ایم، گفت: امسال با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته، شاهد پیشرفت چشمگیری در مجموعه‌های فعالیتی شیلات هرمزگان از جمله پروژه‌های آبزی پروری، صید و صیادی، عمرانی، تولیدی و سرمایه‌گذاری بوده‌ایم.