تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757773
شناسه : 3757773
تاریخ :
استفاده از فناوری‌های نوین رویکرد مهم دستگاه قضایی است اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از فناوری‌های نوین برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات قضایی به مردم رویکرد مهم دستگاه قضایی به ویژه در چند سال اخیر بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر جمعه در دیدار اعضای جدید هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کل استان اردبیل اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در جهت تسریع و تسهیل ارائه خدمات قضائی به مردم رویکرد مهم دستگاه قضائی به ویژه در چند سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به الزامات خدمات‌رسانی متناسب با جامعه امروزی افزود: همکاری و هماهنگی مجموعه‌های مرتبط با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های این فناوری‌ها می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به اهمیت کار وکلا در احقاق حق و عدالت اشاره کرد و گفت: راهنمایی درست و مطابق با قانون موکلین از سوی وکلا موجب دریافت اطلاعات جامع و زوایای مختلف پرونده از سوی موکلین شده که می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده‌ها بسیار کارساز باشد.

حجت‌الاسلام کثیرلو از راه اندازی دادگاه‌های صلح در محاکم خبر داد و بیان کرد: اطلاع و ارتقای دانش حقوقی وکلا از قوانین مربوطه مورد تاکید بوده و دوره‌های آموزشی برای وکلا به ویژه وکلای جوان باید برگزار شود که اجرایی کردن آن از سوی مسؤولان مرتبط باید در اولویت قرار گیرد.