تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757731
شناسه : 3757731
تاریخ :
دستگیری ۲۱۱ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در استان بوشهر اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۲۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۷ هزار قرص روانگرادان در اجرای طرح آرامش در سطح استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر سوسنی از اجرای طرح آرامش با رویکرد پاکسازی نقاط و محلات آلوده به مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت همزمان در سطح استان خبر داد و بیان داشت: این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، با رصد اطلاعاتی و شناسایی عوامل توزیع مواد مخدر در مناطق اجرا شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه به صورت هماهنگ با اجرای عملیات‌های مختلف در مدت اجرای این طرح ۲۱۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، ۱۷ هزار قرص روان گردان کشف و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به متهمان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: معتادان جمع آوری شده برای سیر مراحل بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی و متهمان دستگیر شده نیز برای انجام اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.