تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757728
شناسه : 3757728
تاریخ :
غیبت نیما عالمیان در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اقتصاد ایران: المپین تنیس روی میز ایران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی این رشته ورزشی شرکت نکرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به منظور انتخاب سه بازیکن اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده است و بعدازظهر امروز با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

 

در این مسابقات 16 بازیکن حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند. نکته مهم درباره این رقابت‌ها غیبت نیما عالمیان المپین تنیس روی میز ایران است. در شرایطی که سایت فدراسیون تنیس روی میز روز 25 مرداد اعلام کرده بود نیما عالمیان و امیرحسین هدایی به همراه 10 بازیکن برتر مسابقات دسته برتر بزرگسالان در رقابت‌های انتخابی حضور دارند، اما نیما عالمیان در این مسابقات شرکت نکرد.

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مصدومیت دلیل اصلی غیبت نیما عالمیان است. در همین باره هیئت استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون تنیس روی میز، از آسیب‌دیدگی عالمیان خبر داده است.

با توجه به این شرایط مشخص نیست که آیا شیوه انتخاب نفرات تیم ملی تغییر می‌کند یا نیما عالمیان با توجه به غیبتش در مسابقه انتخابی، فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست می‌دهد.

به گزارش تسنیم، نوشاد عالمیان تنها بازیکنی است که از سوی کادر فنی تیم ملی انتخاب شده و حضورش در این رویداد آسیایی قطعی است.

انتهای پیام/