تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757710
شناسه : 3757710
تاریخ :
بازگشت گرایی‌ها به چرخه؛ انتخابی در پیش است؟ اقتصاد ایران: به نظر می‌رسد برای انتخاب تیم اعزامی به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی، در یکی دو وزن مسابقه انتخابی در پیش باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، همزمان با اجرای چرخه المپیک، در اوزان غیرالمپیکی نیز کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نفرات حاضر در چرخه را محک زد تا بعد از المپیک، تیم را مهیای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کند، رقابت‌هایی که 7 تا 10 آبان، بلافاصله بعد از برگزاری مسابقات زیر 23 سال جهان در تیرانای آلبانی برگزار می‌شود.

تا اینجای کار و طبق نتایج رقم خورده در چرخه، به نظر می‌رسد تنها حضور پویا دادمرز در 55 کیلو و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم رقابت‌های آلبانی قطعی شده باشد، اما در دو وزن 72 و 82 مسابقه انتخابی تعیین‌کننده خواهد بود.

هرچند بعد از شکست محمدرضا گرایی و محمدعلی گرایی در چرخه دو وزن 67 و 77 کیلوگرم بازی‌های المپیک 2024 پاریس، اخبار ضد و نقیضی در مورد احتمال خداحافظی آنها از دنیای قهرمانی مطرح شد،‌ اما ظاهراً در کنار سایر گزینه‌های مدعی دو وزن غیرالمپیکی 72 و 82 کیلوگرم، به برادران گرایی نیز شانس حضور در مسابقه انتخابی داده خواهد شد.

رضا گرایی در این سال‌ها بارها و بارها در تورنمنت‌های بین‌المللی در وزن 72 کیلوگرم کشتی گرفته است و حالا می‌تواند بار دیگر با دانیال سهرابی و سایر گزینه‌های این وزن برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت باشد.

انتهای پیام/