تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757681
شناسه : 3757681
تاریخ :
۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود اقتصاد ایران: سمنان- فرماندار سمنان از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی صبح جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و خدمت، آغاز برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۳ و افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به میزبانی شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان بابیان اینکه طی هفته دولت در شهرستان بالغ بر ۹۲ پروژه مختلف در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: برای این طرح‌ها دو هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه از بین طرح‌های قابل افتتاح ۷۷ پروژه عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی است، افزود: این پروژه‌ها برای ۶۰۱ نفر در سمنان اشتغال ایجاد می‌کند.

فرماندار سمنان بابیان اینکه این میزان پروژه به نسبت هفته دولت سال گذشته بالغ بر دوبرابر رشد داشت، بیان کرد: بهره برداری از این طرح‌ها در ارتقا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تأثیر گذار است.

بهرامی بابیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح یا کلنگ زنی در تمامی حوزه‌های در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی خدمتی را به جامعه اضافه می‌کند، تصریح کرد: برگزاری میز خدمت و دیدار مردمی با مردم از جمله برنامه‌های هفته دولت که امروز و قبل از نماز در مصلی نماز جمعه انجام خواهد شد.

وی بابیان اینکه هفت پرواز مسافری از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان در خصوص اربعین حسینی انجام شد، افزود: این تعداد به نسبت سال گذشته دو برابر شد که قدر دان پیگیری مسئولان هستیم.