تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3757666
شناسه : 3757666
تاریخ :
عیادت مدیران از محمدعلی بهمنی / حال غزل خوب نیست اقتصاد ایران: محمدعلی بهمنی غزل سرای معروف، بار دیگر به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدعلی بهمنی شاعر و غزل سرای مشهور، خرداد سال جاری به علت سکته مغزی برای مدتی در بیمارستان بستری و پس از طی کردن مراحل درمان، مرخص شده بود. اکنون و پس از چند ماه، بار دیگر این غزل سرای معاصر، کارش به بخش مراقبت‌های ویژه کشده است.

بهمنی شب چهارشنبه 31 مرداد، باز هم به دلیل سکته مغزی به بیمارستان منتقل شد. گویا این شاعر، در حال حاضر وضعیت رضایت بخشی ندارد و در کما به سر می‌برد.

 

بعداز ظهر روز گذشته جمعه 2 شهریور 1403 مهدی نورعلیشاه مدیرکل حوزه ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی محمد مودب دستیار وزیر ارشاد در حوزه شعر و امیرحسین سمیعی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ به عیادت این شاعر رفتند.

تا این لحظه هیچ عکسی از عیادت این مدیران دولتی از محمدعلی بهمنی منتشر نشده و این در حالی است که از روز گذشته برخی از صفحه‌ها در فضای مجازی، با انتشار عکس یکی از مدیران دولتی بر بالین محمدعلی بهمنی، به این مدیر تاخته‌اند که چرا بر بالینِ این شاعر حاضر شده و عکسی به یادگار گرفته است!

عکس منتشر شده از سوی این صفحه‌ها، مربوط به بیماری محمدعلی بهمنی در خرداد سال جاری است که در آن زمان وضعیت این شاعر تقریبا مساعد بود.

گویا فضاسازیِ برخی از صفحه‌های فضای مجازی، تلاشی برای تخریب برخی از مدیرانِ موفقِ دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/