تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3757657
شناسه : 3757657
تاریخ :
سیستم‌عامل macOS Sequoia احتمالا همزمان با iOS 18 منتشر می‌شود اقتصاد ایران: گزارشی جدید نشان می‌دهد که اپل احتمالا سیستم‌عامل macOS Sequoia را همزمان با iOS 18 منتشر خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ظاهرا اپل امسال می‌خواهد macOS Sequoia را همزمان‌ با iOS 18 در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) به‌صورت عمومی منتشر کند. نسخه‌ی جدید macOS تا پیش از این معمولا هرسال در ماه اکتبر (مهر و آبان) برای کاربران منتشر می‌شد.

مک‌رومرز به‌نقل از منابع آگاه گزارش می‌دهد که macOS Sequoia مهرماه امسال در کنار iOS 18 و tvOS 18 و watchOS 11 منتشر خواهد شد. یکی از دلایل اینکار، ارتقای ویژگی‌های بین پلتفرمی مانند iPhone Mirroring است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق مک، صفحه‌نمایش آیفون خود را کنترل کنند.

macOS Sequoia اپلیکیشن جدید Passwords را به مک‌ها می‌آورد که با داده‌های همان اپلیکیشن در iOS 18 و iPadOS 18 همگام‌سازی می‌شود.

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، اخیراً گزارش داده بود که اپل سرعت توسعه‌ی iOS 18 را افزایش داده تا مهندسان بتوانند روی iOS 18.1 با هوش مصنوعی اپل تمرکز کنند. گرمن ادعا می‌کند که توسعه‌ی iOS 18.0 با انتشار هفتمین نسخه‌ی بتا، به‌پایان رسیده است.

مقالات مرتبط
  • مک او اس سکویا رونمایی شد؛ هوشمند‌تر از گذشته و یکپارچگی بیشتر با آیفون
  • امکان تغییر سایز پنجره آیفون میرورینگ به بتای چهارم macOS Sequoia اضافه شد

macOS 15.0 نیز فاقد ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل خواهد بود تا macOS 15.1 میزبان قابلیت‌های اپل اینتلیجنس شود.

اپل احتمالا تا سه‌هفته‌ی دیگر رویدادی برای رونمایی از سری آیفون ۱۶، ایرپاد نسل چهار و اپل واچ سری ۱۰ برگزار خواهد کرد.