تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757643
شناسه : 3757643
تاریخ :
بهره برداری از ۵۸ طرح و پروژه خاش در طی هفته دولت اقتصاد ایران: خاش- فرماندار خاش از آغاز بهره برداری و افتتاح ۵۸ طرح و پروژه در طی هفته دولت امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صاحب کل صالحی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، افزود: در راستای گرامیداشت هفته دولت امسال، ۵۸ طرح وپروژه مختلف در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری شهرستان خاش به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها، شامل ۲۰ طرح عمرانی شهری شهرداری، پنج طرح هادی روستایی و مسکن، ۱۲ طرح آموزشی و ورزشی مدارس، دو سایت همراه اول و ایرانسل، سه طرح کشاورزی و دامی، سه طرح برق رسانی، هشت طرح تأمین آب شرب روستایی و عشایری و پنج طرح خدمات محرومین کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش هستند.

فرماندار خاش ادامه داد: همچنین در این ایام چند طرح عمرانی و خدماتی نیز در این شهرستان کلنگ زنی می‌شوند که مهمترین آنها کلنگ زنی، راه پلیس راه به چاه سالار و ایجاد میدان عرضه میوه و تره بار خاش هستند.

صالحی افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، انجام دیدارهای مردمی و قدردانی از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهاد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش در هفته پیش رو به شمار می‌روند.

وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه گفت: در این هفته رسانه‌ها باید بیش از پیش خدمات نظام به مردم را به عنوان حلقه وصل مردم و مسؤولان به همه آحاد مردم جامعه ارائه دهند.