تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3757625
شناسه : 3757625
تاریخ :
مالواجرد: چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر اولویت وزارت راه است اقتصاد ایران: وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار خطه کردن محور اهواز به خرمشهر که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است در اولویت این وزارتخانه قرار دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی، گفت: جاده اهواز به خرمشهر ۱۱۰ کیلومتر بوده که اجرای چهار خطه کردن آن قدم مثبتی برای تردد زوار و کشت و صنعت‌های موجود در منطقه است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار باند کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا ضمن کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود و تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان است، تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط خدمت رسانی به زائران است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: البته ایرادات و کمبودهایی وجود داشت که در تلاش هستیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل شود.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور گفت: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای هشت‌گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

تفاهم با وزرای نفت و صمت و معاون اول رئیس جمهور برای تأمین اتوبوس زوار اربعین

صادق مالواجرد بیان کرد: امروز تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رئیس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تأمین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.