تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757578
شناسه : 3757578
تاریخ :
پسر سارق در شیروان چوب حراج به اموال پدرش زد اقتصاد ایران: بجنورد_ جانشین انتظامی شیروان از دستگیری سارق آهن آلات و اموال از منزل پدری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ جواد زرهرن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مقادیری آهن آلات یکی از شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شیروان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه حین مراجعه به ضایعات فروشی جهت تسویه حساب مالی دستگیر کردند افزود: پس از بازجویی مشخص شد که سارق از منزل پدرش که در مسافرت بوده سرقت کرده و برای تهیه مواد مخدر به فروش رسانده است.

جانشین انتظامی شیروان بی تفاوتی برخی از شهروندان را علت بروز بسیاری از سرقت‌ها بیان کرد و گفت: متأسفانه شهروندان نسبت به حفظ اموال و تجهیزات خود کوشا نبوده و این موضوع زمینه بروز برخی از سرقت‌ها را برای مجرمان فراهم کرده است.

زرهرن در پایان تصریح کرد: شهروندان ضمن توجه به توصیه‌های پیشگیری از سرقت پلیس، درب و پنجره‌های منزل خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.