تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757576
شناسه : 3757576
تاریخ :
طرح «مقابله با سد معبر» در بازار بزرگ اصفهان در حال اجراست اقتصاد ایران: اصفهان- مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح «مقابله با سد معبر» در بازار بزرگ اصفهان خبر داد و گفت: این طرح با یکصد میلیون تومان اعتبار در پنج بازار اصفهان اجرا شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله ابوطالبی اظهار داشت: طرح «مقابله با سد معبر» با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان در پنج بازار اصفهان شامل بازار صراف‌ها، کفاش‌ها، قیصریه، قنادها و لباف‌ها اجرا شده و بر این اساس، محدوده سد معبر را به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با خطوط زرد رنگ نشان می‌دهد.

وی افزود: رنگ زرد در بازار به نشانه هشدار و خط‌کشی‌ها بر اساس عرض بازار و ایجاد حداقل فضا برای عبور و مرور خودروهای امدادی و آتش‌نشانی در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه خط‌کشی سایر نقاط بازار با همکاری هیات‌امنای بازار و بر اساس اعلام آمادگی این تشکل و متناسب با اولویت‌ها اجرا می‌شود، افزود: با توجه به ورود مراجع قضائی به موضوع سد معبر در بازارهای اصفهان، ویترین‌ها و پیشخوان‌های کسبه محترم نباید از حد خط زرد عبور کند. لذا از سوی مدیریت منطقه بر این موضوع نظارت و مراتب به دستگاه قضائی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اجرای این طرح تاکنون ۱۲۰ اخطاریه برای کسبه متخلف بازار صادر و اطلاع رسانی کافی در این خصوص توسط بنرهای اطلاع رسانی و ارسال پیامک انجام شده است.