تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757525
شناسه : 3757525
تاریخ :
نقش پررنگ اسماعیلی فر روی گل پرسپولیس/العملود علیه مدافع میلیاردی اقتصاد ایران: تیم فوتبال پرسپولیس در مهم ترین بازی هفته دوم لیگ برتر در حالی مقابل تراکتور به گل دست یافت که مدافع جدید تراکتور نقش پررنگی در آن داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم پنج شنبه شب در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تراکتور قرار گرفت و با اینکه از دقیقه ۷۶ و با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره شد اما توانست بازی یک بر صفر باخته را با تساوی عوض کند و تا پایان بازی نیز نتیجه یک بر یک باقی ماند تا سرخ‌ها با کسب یک امتیاز از تبریز راهی تهران شوند.

گل پرسپولیس در دقیقه ۸۹ و روی سانتر سعید صادقی به محوطه جریمه تراکتور که با ضربه سر «ایوب العملود» همراه بود، به ثمر رسید تا این مدافع مراکشی در دومین بازی خود برای پرسپولیس موفق شد اولین گلش را به ثمر برساند.

در صحنه به ثمر رسیدن گل پرسپولیس، «ایوب العملود» آزادانه در محوطه جریمه تراکتور حضور یافت و در حالی که نزدیک‌ترین بازیکن به او دانیال اسماعیلی فر (مدافع فعلی تراکتور و فصل گذشته پرسپولیس) بود، توانست به راحتی به توپ ضربه بزند و دروازه بیرانوند را باز کند. اسماعیلی فر بدون توجه به العملود اجازه داد تا این بازیکن آزادانه در محوطه جریمه با سر به توپ ضربه وارد کند.

حضور بازیکنانی مانند اسماعیلی فر در نقل و انتقالات امسال سر و صداهای زیادی را در فوتبال ایران بلند کرد و او در مهم‌ترین بازی تیمش نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

نقش پررنگ اسماعیلی فر روی گل پرسپولیس/العملود علیه مدافع میلیاردی
اسماعیلی فر در صحنه به ثمر رسیدن گل پرسپولیس یارگیری درستی را انجام نداد.