تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757506
شناسه : 3757506
تاریخ :
خدمت‌رسانی موکب شهدای دینور شهرستان صحنه به زائران اربعین اقتصاد ایران: کرمانشاه- موکب شهدای دینور شهرستان صحنه به زائران اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام در حال خدمت‌رسانی می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، موکب شهدای دینور شهرستان صحنه از ۲۵ مردادماه سال جاری در مسیر سنقر-کرمانشاه درب مسجد امام خمینی (ره) مستقر شده و تا ششم شهریورماه به زائران اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمات‌رسانی می‌کند.

خادمین این موکب از اقشار مختلف شهرستان دینور و برادران اهل حق است و نذورات آن نیز از طریق کمک‌های مردمی تهیه شده است.

خدمات موکب شهدای دینور صحنه شامل ارائه اسکان، پذیرایی، نوشیدنی، حمام، سرویس، ویزیت بیماران، اینترنت، میوه، چایی و … بوده است.

همچنین چهار وعده صبحانه، ناهار، شام و میان وعده در این موکب به زائران اربعین ارائه می‌شود که در وعده صبحانه بیش یک هزار نفر، ناهار ۸۵۰ نفر، شام نیز یک هزار و پانصد نفر و میان وعده بیش از ۲ هزار نفر پذیرایی می‌شوند.

در بحث اسکان ۱۸۰ نفر در مسجد و ۲ مدرسه شبانه‌روزی این شهرستان با پذیرش یک هزار نفر ظرفیت اسکان شبانه دارد که در صورت لزوم ۲ سالن ورزشی هم آماده جهت اسکان است و در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده می‌شود.

گفتنی است، در موکب شهدای دینور اقدامات فرهنگی از قبیل ایستگاه نقاشی، مشاوره، احکام، آموزش تجوید قرآن، نماز جماعت، جذب حامی ایتام و مساکین به زائران ارائه می‌شود.