تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757435
شناسه : 3757435
تاریخ :
۱۰۰۰ زائر از خدمات بیمارستان صحرایی ارتش در تمرچین بهره‌مند شدند اقتصاد ایران: ارومیه - مسئول بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در مرز تمرچین پیرانشهر گفت: یک هزار نفر مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی این نیرو از خدمات مختلف پزشکی این بیمارستان بهره مند شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن گلچین لشکری در این زمینه افزود: بیمارستان نیروی پدافند هوایی ارتش که در ورودی پیرانشهر ویژه زائران مستقر شده مجهز به دستگاه‌های سونوگرافی، اکوکاردیو گرافی، ساکشن، اتوکلاو، مانیتورینگ، الکتروشوک و اکسیژن ساز است.

وی بیان کرد: سامانه اورژانس سیار نیز در مرز تمرچین مستقر است و در صورت بروز اتفاق این سامانه می‌تواند در آن مکان مستقر شده و خدمات ارائه دهد.

مسئول بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در مرز تمرچین پیرانشهر گفت: این بیمارستان از ۲۵ مرداد ماه در پیرانشهر مستقر شده و در این مدت ۸۵۵ نسخه دارو، ۲۵ خدمت رادیولوژی، ۲۵ مورد سونوگرافی، ۳۵ مورد اکوی قلب و بیش از ۶۰۰ مورد خدمات سرم‌تراپی و تست فشار و قند خون انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بیمارستان صحرایی ۳۵ نفر شامل پزشک متخصص عفونی، داخلی، قلب و عروق و پزشک عمومی، پرستار، دارویار و مسؤول آزمایشگاه حضور دارند و فعالیت این بیمارستان تا پایان سفر زائران در این منطقه تداوم دارد.

مرز تمرچین در ۱۵ کیلومتری غرب پیرانشهر، جنوب آذربایجان غربی و نقطه مقابل مرز حاج عمران عراق قرار دارد.