تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757396
شناسه : 3757396
تاریخ :
۶۰۹ طرح صنعتی،کشاورزی و عمرانی در زنجان افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه‌های متعددی در استان زنجان به بهره‌برداری خواهد درسید.

وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان و با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ثمره افتتاح این تعداد طرح برای زنجانی‌ها ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۵۷ نفر در استان است.

افشارچی با اشاره به اینکه همزمان با این هفته در بخش‌های آب، برق و گاز ۱۵۰ پروژه با ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۳ طرح با ۶ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: سهم حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و آموزشی، ۱۵ طرح با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین سهم حوزه کشاورزی ۱۳۲ طرح با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بوده که از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

استاندار زنجان یادآوری اینکه در این هفته، ۵۵ طرح با ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه صنعت و در حوزه اشتغال حمایتی ۱۱ طرح با ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره‌بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: در حوزه راه و مسکن نیز، ۲۱ طرح با ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهری ۵۴ طرح با ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال و در حوزه عمران روستایی نیز ۱۵۱ طرح با ۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت نیز ۷ طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.