تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757355
شناسه : 3757355
تاریخ :
جابه‌جایی بیش از ۹ هزار زائر اربعین ازطریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی (ع)، ۹ هزار و ۴۰۱ زائر اربعین حسینی(ع) با ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان جابه‌جا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عارف امرایی عصر امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل‌ونقل عمومی مسافر استان، از ۱۶ تا ۳۱ مردادماه سال جاری، ۹ هزار و ۴۰۱ زائر عتبات‌عالیات از طریق ۴۲۲ سفر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد زائر جابه‌جا شده شش هزار و ۶۳۷ زائر با ۳۲۱ سفر به مرز مهران اعزام شده‌اند و دو هزار و ۷۶۴ زائر با ۱۰۱ سفر از مرزهای هدف اربعین به استان برگشته‌اند.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: از تعداد زائران اعزام شده به مرز مهران تعداد چهارهزار ۲۲۴ و نفر از زائران با ۱۴۹ دستگاه اتوبوس، دو هزار و ۳۸۴ نفر نیز با ۱۶۴ دستگاه مینی‌بوس و ۲۹ زائر با هشت دستگاه سواری کرایه منتقل شده‌اند.