تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3757354
شناسه : 3757354
تاریخ :
ساخت درمانگاه صباشهر مراحل پایانی و تکمیلی را طی می کند اقتصاد ایران: شهریار- شهردار صباشهر گفت: ساخت درمانگاه صباشهر مراحل پایانی و تکمیلی را طی می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سجاد برنجی در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی ساخت درمانگاه شبانه روزی «شهروند» صباشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از کمبودهای صباشهر که همواره مورد اعتراض عموم شهروندان نیز قرار می‌گیرد فقدان درمانگاه شبانه روزی است.

وی افزود: هر چند این موضوع در ردیف وظایف ذاتی مدیریت شهری نیست، اما بر اساس تأکیدات اعضا محترم شورای اسلامی صباشهر و همچنین در پاسخ به مطالبه حق شهروندان، شهرداری اقدام به ساخت اولین درمانگاه شبانه روزی در این شهر کرد.

️وی ادامه داد: موافقت اصولی این درمانگاه نیز که در زمینی به مساحت یک هزارمتر مربع بنا نهاده شده صادر شده است و در حال طی شدن مجوز نهایی بهره برداری است.

شهردار صباشهر گفت: در پی این هستیم، که این پروژه سریعاً به یک بهره بردار تخصصی جهت راه اندازی این مرکز درمانی واگذار شود.

وی افزود: علاوه بر ساختمان درمانگاه شبانه روزی شهروند در هفته دولت ساختمان اورژانس نیز به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد که نشان از اهمیت دادن مجموعه مدیریت شهری به سلامت شهروندان است.