تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3757338
شناسه : 3757338
تاریخ :
حفظ ۳ امتیاز در سیرجان/ تارتار به اولین پیروزی با گل گهر رسید اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و گل گهر با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار، تیم‌های فوتبال گل گهر و استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با قضاوت ایمان کهیش رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید.

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، مهدی تیکدری (۹۰- ابوالفضل حسنی سعدی)، عثمان اندونگ (۷۲- کارت زرد)، امید حامدی‌فر (۴۵- امیرمحمد رزاقی نیا)، گوستاوو واگنین (۶۱- علی اصغر عاشوری)، مسعود زائر کاظمینی (۶۱- پیمان بابایی)، مجید عیدی، محمد مهدی زارع، احمدرضا زنده روح و اریک بایناما (۷۹- امیر جعفری)

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، آرام عباسی، علی هلیچی، سیدمحمد حسینی، محمود مطلق‌زاده، بهروز بارانی (۶۵- محمد آبشک)، حامد بحیرایی (۶۵- مومل عبدالرضا)، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده، عادل آرغند، اسماعیل بابایی

بازی متعادل آغاز شد و تا ۲۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی روی دروازه‌های دو تیم به وجود نیامد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۲۲، شوت بازیکن استقلال خوزستان از روی ضربه ایستگاهی پس از برخورد به دیوار دفاعی تغییر جهت داد در ادامه و در دقیقه ۲۶، جایگیری خوب اسماعیل بابایی مانع از گلزنی بازیکنان گل گهر شد.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان مهدی تارتار نیمه دوم را متفاوت‌تر از نیمه اول آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ پاس در عمق اریک بایناما برای مسعود زائر کاظمین به این بازیکن نرسید اما حسن پورحمیدی دروازه بان استقلال دچار اشتباه شد و در ادامه توپ با برخورد به پای زائرکاظمینی وارد دروازه شد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

در دقیقه ۷۷ هم پاس در عمق نوید عاشوری، پیمان بابایی را صاحب توپ کرد و او در مصافی تک به تک با دروازه بان استقلال به راحتی توانست گل دوم را برای گل گهر به ثمر برساند.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود گل گهر به پایان رسید تا مهدی تارتار و شاگردانش در اولین بازی خانگی با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شوند.