تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3757335
شناسه : 3757335
تاریخ :
غیبت چهار بازیکن استقلال برای بازی با ملوان اقتصاد ایران: سرمربی استقلال در کنفراس خبری پیش از بازی با ملوان گفت: آن‌ها هم قطعا برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند اما فراموش نکنیم ما استقلال هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: سرمربی استقلال در کنفراس خبری پیش از بازی با ملوان گفت: آن‌ها هم قطعا برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند اما فراموش نکنیم ما استقلال هستیم.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال، در خصوص بازی هفته دوم تیمش برابر ملوان بندرانزلی گفت: دوست داشتیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و در حضور هواداران خودمان و در تهران به مصاف ملوان برویم اما همانطور که هواداران خوب استقلال در جریان هستند، امکان میزبانی در تهران را نداشتیم و به همین دلیل باز هم مهمان مردم خوب قزوین هستیم تا در کنار هواداران خوب استقلال در این شهر، دومین بازی خود را برگزار کنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: بیشترین نگرانی ما برای بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، شرایط جوی و باد شدیدی است که جریان بازی قبلی ما را تحت تاثیر قرار داد. امیدوارم این هفته دوباره شاهد شرایط هفته قبل نباشیم، چون با وزش باد شدید، کار برای ما سخت خواهد شد و قطعا در کیفیت بازی تاثیر منفی ایجاد خواهد کرد.

نکونام با اشاره به غیبت بلانکو در ترکیب استقلال در جریان بازی هفته دوم نیز گفت: متاسفانه ما در این بازی هم برخلاف میل باطنی خود، بلانکو را در اختیار نداریم و میلاد محمدی نیز به دلیل محرومیت و ابوالفضل جلالی و زیلیکیچ نیز به دلیل مصدومیت امکان همراهی ما را ندارند. با این وجود ما برای کسب سه امتیاز کامل به میدان خواهیم رفت.

وی در ادامه اظهار کرد: برای ما تک تک دیدارها دارای اهمیت است و برای کسب موفقیت بزرگ، نیاز به امتیاز کامل بازی‌ها داریم. ما قصد نداریم به راحتی امتیاز از دست بدهیم به همین علت برای تک تک بازی‌ها برنامه ریزی کردیم تا دست پر از میدان خارج شویم. هواداران نیز قطعا در این مسیر کنار ما خواهند بود تا در کنار هم بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی استقلال در خصوص تیم ملوان نیز گفت: تیم ملوان بندرانزلی هم از تیم‌های خوب و جوان لیگ برتر است، آن‌ها هم قطعا برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند اما فراموش نکنیم ما استقلال هستیم و هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما برای دست یافتن به هدف بزرگ خود باید سخت تلاش کنیم، همدلی و اتحاد می‌تواند رمز موفقیت ما باشد.

نکونام در پایان ضمن تبریک روز پزشک گفت: این روز را به تمامی پزشکان زحمتکش کشور عزیزمان و از جمله پزشکانی که در عرصه ورزش فعالیت دارند از جمله دکتر بیژن حیدری و همچنین به طور خاص به پزشکان زحمتکش باشگاه استقلال، دکتر زارع و دکتر باقری تبریک می‌گویم.