تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3757316
شناسه : 3757316
تاریخ :
علی آبادی: مصرف برق باید به طور جدی کاهش یابد اقتصاد ایران: وزیر نیرو عصر امروز در بازدید از مرکز ملی پایش برق کشور تاکید کرد: مصرف برق در کشور باید به طور جدی کاهش یابد و این امر جز با همراهی مردم امکانپذیر نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس علی آبادی، وزیر نیرو در اولین برنامه خود پس از آغاز به کار در وزارت نیرو ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همکاران این مرکز در جریان آخرین وضعیت تولید و مصرف برق در کشور قرار گرفت .

در این بازدید که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر ، معاونین و مدیرعامل و همکاران مدیریت شبکه برگزار شد. مصطفی رجبی مشهدی ضمن عرض تبریک و خوشامد به ایشان وضعیت شبکه برق کشور را تشریح کرد .

وزیر نیرو نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران صنعت برق توصیه‌های لازم را نسبت به نحوه تامین برق پایدار برق کشور ارائه و در خصوص ضرورت توجه به عدم اختلال و تداوم جریان برق رسانی تاکید کرد.

علی آبادی در حاشیه این بازدید تصریح کرد: هم اکنون در اواخر فصل گرم سال هستیم و از دوره اورج بار مصرف برق عبور خواهیم کرد، اما باید تلاش کنیم مصرف برق را به طور جدی کاهش دهیم.

وی افزود: این امر تنها مربوط به امسال نیست و باید تدابیر مدیریت مصرف در سال آینده نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این امر جز با کمک و همراهی مردم امکانپذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/