تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3757314
شناسه : 3757314
تاریخ :
۱۰۰ هزار اسرائیلی از ترس موشک‌های حماس و حزب الله آواره شده‌اند اقتصاد ایران: «گیلعاد اردان» در نشست شورای امنیت با طرح این ادعا که رژیم صهیونیستی تمایلی به اشغال نوار غزه ندارد، گفت که ۱۰۰ هزار اسرائیلی به علت ترس از موشک‌های حماس و حزب الله آواره شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نماینده رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات غزه گفت: بیش از ۱۰۰ هزار اسرائیلی به دلیل ترس از موشک های حماس و حزب الله هنوز نمی توانند به خانه های خود بازگردند.

«گیلعاد اردان» در ادامه سخنانش با انکار تمام واقعیت‌ها و گزارش ها درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه مدعی شد: از زمان شروع جنگ باعث ایجاد هیچ قحطی و گرسنگی در نوار غزه نبوده و ورود کمک های غذایی زیادی را تسهیل کرده‌ایم.

وی افزود: اسرائیل مجبور به جنگ در هفت جبهه شده است و تمایلی به اشغال نوار غزه ندارد. ما در نوار غزه فقط برای دفاع از خود می جنگیم.

این اظهارات در حالی است که منابع رسانه‌ای شمار صهیونیست‌های آواره شده از شمال فلسطین اشغالی را بیش از ۲۰۰ هزار نفر تخمین زده و اعلام کرده‌اند که بیشتر آنها دیگر تمایلی برای بازگشت به مناطق خود ندارند.